Tapasztalatok a budapesti taxialkalmazásokkal, taxitársaságokkal kapcsolatban

Taxi alkalmazások Budapesten és környékén

Taxi alkalmazások Budapesten és környékén

6. 6x6 Taxi

2016. október 02. - taxiapp

A maga idejében lehet, hogy még fantasztikus újdonságnak számított ez az alkalmazás, de időközben eljárt felette az idő. A legnagyobb probléma az előre rendeléssel van. Lehet ugyan előre rendelni, de nem ad semmi visszajelzést a rendelés sikerességéről, és mivel nem tárolja a korábbi rendeléseket, regisztrációt sem igényel, később sem lehet visszanézni, hogy sikeres volt-e a rendelés. Így aztán hiába rendeltem meg 1 hónappal előre a taximat, végül kénytelen voltam felhívni őket telefonon, hogy megvan-e a rendelésem. Megvolt. Bár az utazás rendben volt mindhárom alkalommal, amikor a 6x6 taxitól rendeltem, az alkalmazás csak a nevéhez méltó 6. helyet érdemelte ki a ranglistámon.

 

Ui: Úgy látom, 2016.08.17-én volt egy frissítése az alkalmazásnak. Bevallom, még azóta nem próbáltam ki az új verziót. Most a bejegyzés írása előtt szerettem volna legalább ránézni, de a telepítéskor mindig azt mondja, hogy nincs elég tárhely, pedig van 260 MB szabadon. Mekkora tárhely kell már ennek?

Update (2016.10.09): Azóta kipróbáltam a frissített alkalmazást is, de továbbra sem lett jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://taxiapp.blog.hu/api/trackback/id/tr2511761295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása